Тривалість заняття:
90 хвилин
Графік навчання:
2 рази на тиждень
Тривалість семестру:
1 місяць
Вартість:
від 1790 грн/урок
Формат:
Онлайн, Офлайн
Ви виконавчий директор, топ-менеджер, тім-лід і вам потрібно відточити власні комунікаційні навички, для мотивації та ефективного впливу на клієнтів, колег та зацікавлених сторін? Empire English School разом з бізнес-тренером з Австралії Бредом розробили результативний воркшоп Business communication skills, аби допомогти нашим клієнтам та друзям стати впевненим керівником міжнародних та мультикультурних компаній, або ж вивести власний стартап на новий рівень!
Співпраця та командна робота є життєво важливими для успіху бізнесу, які несуть ряд переваг для роботодавця, від кращого маркетингу до підвищення задоволеності співробітників до вищої якості продукту або послуги компанії. Наш тренінг розроблений, щоб освоїти базові навички storytelling and leadership skills англійською мовою в професійному контексті. Студенти курсу зможуть розширити словниковий запас англійською мовою, покращити свою здатність писати й говорити англійською як у соціальних, так і в професійних кейсах, а також вивчатимуть ділову термінологію та навички, які можна застосувати до офіційних зустрічей та переговорів, телефонних розмов, письмових звітів та електронних листів, а також ділових презентацій.
3 основні причини пройти тренінг Business communication skills від Empire
1. Покращити внутрішній клімат, адже чим кращий внутрішній зв’язок між членами вашої команди та цінностями бренду, тим більша ймовірність, що ваші колеги стануть цінними активами компанії навіть у неробочий чи кризовий час.
2. Налагодити міцні відносини з клієнтами, тому що оперативна та ефективна комунікація з клієнтами ще на порчатковому етапі сприяє довгостроковій, лояльній співпраці та зменшує відтік. Факт - збільшення рівня утримання клієнтів лише на 5% може збільшити прибуток до 25%.
3. Стимулювати позитивну репутацію бренду, бо довіра, чесне і прозоре спілкування - запобігає будь-яким непорозумінням та збільшує інформаційну обізнаність. Чим щасливіші ваші клієнти, тим більша ймовірність того, що вони ділитимуться вашими контактами з колегами та партнерами у своїх соціально-професійних колах.
Як це відбувається?
Тренінг розрахований для студентів із рівнем від Intermediate і вміщує у себе не лише лекційну, але й практичну частину: активне обговорення питань через метод ціль-задача-результат на прикладах бізнес-лідерів у IT, маркетинговій, фінансовій сферах.
Для кого?
Виконавчим директорам, топ та HR менеджерам, керівників команд, та тим, хто хоче та прокачати свою англійську та відшліфувати Business communication skills.